Mitenko- rękawiczki

Pod koniec listopada zrobiłam na zamówienie dla pewnej maturzystki mitenko rękawiczki. Trochę z głowy ale wspomagając się filmikiem "Intensywnie Kreatywnej" na You Tube, która świetnie tłumaczy między innymi jak dodawać oczka na kciuk. Mitenki są długie do połowy przedramienia aby można je było pomarszczyć lub naciągnąć na płaszcz.
 Włóczka nieznanej marki, zakupiona w sklepie z odzieżą używaną bez metek ale chyba akryl z wełną i  domieszką lnu. 
Druty skarpetkowe nr 3.


 Po pokazaniu ich na Facebooku dostałam jeszcze dwa zamówienia na takie same czarne i klasyczne z palcami. Zaczęłam już nawet
 te rękawiczki i jedną mam gotową ale nie mam jakoś weny żeby skończyć. Poza tym czarny kolorek mogę robić tylko w dzień (chyba wzrok mi się "kończy") bo jakoś oczka mi się męczą. 
Nie wiem czy wy też tak macie, że jak robicie jakąś pracę 
na szydełku lub drutach jedną po drugiej taką samą lub jakiś większy projekt to najzwyczajniej na świecie nudzi wam się to ?
 Ja tak mam i muszę zrobić coś choćby małego żeby odpocząć
 i nabrać chęci na skończenie poprzednio zaczętego projektu.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!