Sweterek z wydłużonym tyłem


Sweterek z wydłużonym tyłem

Moja ostatnia praca ukończona w Sylwestra, z której jestem naprawdę dumna. Sweterek zaczęłam kilka miesięcy temu i robiłam po kawałku po czym odkładałam na później. Coś mi co jakiś czas nie wychodziło i nie miałam do niego serca. Leżał na oparciu fotela i "patrzył" na mnie z wyrzutem przez co leżał mi też kamieniem na sumieniu, a pytania mojej córki o to czy skończę dla nie sweterek nie pomagały. W końcu nadszedł koniec roku i stwierdziłam,
że albo teraz albo nigdy i udało się, a efekt zaskoczył nawet mnie samą :) Córka zadowolona ze sweterka, a to najważniejsze :)
Włóczka kupiona okazyjnie w Kauflandzie 100% akryl.
Na sweterek poszło około 300g robione drutami nr.4.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!